2012. július 18., szerda

Kompozíciók ezzel-azzal

Szalma alapra ragasztottam  barack és meggy magokat, valamint kókuszháncsot. Egy db. csuhévirággal
díszítettem.


Szalmakoszorúra ragasztottam sok sok lampion virágot, papírmasnival dobtam fel egy kicsit.



                   Bambusznádból fontam koszorú alapot, erre ragasztottam a lampion virágokat.






Díszpárna szalagokból készült virágokkal.


Díszpárna selyemanyagokból készült virágokkal. A virágok közepét gyönggyel díszítettem.

Selyem anyagokból készítettem a díszpárna virágait.

Selyemből és szalagokból készítettem a virágokat, közepét gyöngyökkel díszítettem.


Fürdőszobaajtó drapériája.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek. Előzőmunkákhoz is nagy gratuláció:)
    Üdv, Júlia

    VálaszTörlés
  2. Most találtam rá a blogodra.A párnák is és a csuhéfigurák is meseszépek! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerti, köszönöm szépen az elismerésedet. Örülök, hogy meglátogattál.

      Törlés
  3. Szépséges és ízléses mindegyik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm az elismerésedet és a látogatásodat.

      Törlés
  4. VRJúlia, köszönöm szépen.

    VálaszTörlés