2012. június 28., csütörtök

levendulások


8 megjegyzés:

  1. Én még ilyen csodásat nem láttam csuhéban!!!!!!!Szívből gratulálok!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon örülök, hogy Mammka rád talált és így én is! Gyönyörűségeket alkotsz!
    Megnéztem néhány bejegyzést és mesések a képek! A polc, ami tele van a csuhébabákkal - hát az egy álom! És mivel minden képet nem akarok kommentelni, még annyi: én még olyan szép, rendezett, álomkamrát nem láttam, mint itt!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen örül a lelkem! Annyira szépségesek! Mammkán keresztül találtam Rád, és nagyon jó, hogy ennyi szépség részese lehetek! Köszönöm! Gratulálok a szépségeidhez!:)

    VálaszTörlés
  4. Mammkától találtam ide hozzád... ez valami gyönyörűséges! Mint egy meseország! Szépségesek!

    VálaszTörlés
  5. Szintén Mammka vezetett el hozzád,csodálatosan szépek,és kedvesek az alkotásaid!:) Nagyon örülök,hogy rátaláltam a blogodra!:)

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom az előttem szólókhoz! :)
    Csak ámulok és bámulok ennyi szépség láttán!
    Gtatulálok!

    VálaszTörlés
  7. Lehet rendelni is csuhébabákat? Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  8. Móni, remélem hamarosan, most vagyok azon, hogy adó számot kérek, hogy tudjak eladni is.
    Itt fogok Neked szólni, ha már okés. Majd teszek fel fotókat, mert nagyon sokat készítettem a télen. Megfelel így?.

    VálaszTörlés