2012. november 5., hétfő

Csuhélandi ünnepvárás...




Ünnepi asztali dekoráció vidéki stílusban.
Úgy gondolom, hogy a csuhé munkáimhoz illő koszorút készítettem. Persze a gyertya gyújtás csak a fotó kedvéért történt. még odébb van.
Piros gyertyákkal.
/tudom, az adventi gyertyák színe a lila és rózsaszín, de úgy gondoltam, a kockás szalaghoz mégis a piros és  a fehér gyertya illik.

Fényben...




Zúzmarás ünnepi koszorú
Apró tobozokkal.
Zúzamarásan.
Kis juhokkal.
Adventi koszorú hagyományos gyertya színekkel. A rózsa színűt a harmadik héten gyújtjuk meg.
Asztali dekoráció.

Téli hangulat.
Vidéki stílusban asztali dekoráció ünnepekre

Karácsonyi asztali dísz, tobozokból készítettem.

Fonott alátétre ragasztgattam a különböző tobozokat, a legnagyobbak hátulra kerültek, így egy frontális asztali dísz lett belőle. Az erdő fáira gondoltam míg készítettem. 

Vidéki stílusú asztali dísz. A koszorút gyöngy vesszőből fontam.

A konyhám ablakába készítettem ezeket  a  hangulatos dekorációkat. Jó érzéssel tölt el a látványuk. Igazi vidéki hangulatot adnak Adventi illóolajat cseppentettem rájuk, mondhatom még a főzés is vidámabban megy..
Bejárati ajtóm behavazva.
Havazott.
Ünnep várás angyalokkal.
Az angyalokat csuhéból készítettem és sizálbó formáltam a ruhájukat. 

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon-nagyon tetszik nekem!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű munkák!Gratulálok hozzájuk és boldog "Adventvárást" kívánok.
    Szeretettel,
    Hajnalka

    VálaszTörlés